× Gigs

Topic-icon Gig pals!

SaFresca 作成されたトピック: Gig pals!

04 9月 2009 23:40

Hey everyone!

I'm new in town, spanish girl studing japanese, and would love to go and see local bands live! So if anyone is eager to introduce me to the tokyo rock scene please do so!!

Arigatou!

ログイン または アカウントを作成する は対話に参加してください。

Tiffatron 返信されたトピック: Re:Gig pals!

11 9月 2009 14:51

hi there are you planning on going to la roux gig in daikanyama on the 23rd - i wanna go and looking for a gig pal! :)

tiff

ログイン または アカウントを作成する は対話に参加してください。

hudsonhawk 返信されたトピック: Re:Gig pals!

11 9月 2009 20:42

Anyone interested in checking out the GBOB event on September 18th?

It's at Aube Shibuya and the lineup seems interesting (MOLICE, Kilin, Sesame Buns, champagne, PUNCH-LINE, Joe, SAWA)

Here's the link www.tokyogigguide.com/gigs/details/1589-molicechampagne-punch-linejoesawa

ログイン または アカウントを作成する は対話に参加してください。